Monday, September 15, 2008

52/ Аз и звездите

via За птичките и пчеличките

Убедил съм се, че живота ми е приготвил специална роля.Докато другите се къпят в сивотата на ежедневието, аз отново имам интересна история за вас.

Та онзи ден( неделя) си чакам аз на входа на НДК Галин, с който не се бяхме виждали от доста време.Обикновено с него излизаме следобедите и си лафим наши си неща, обменяме опит за това кой, какво е научил и не на последно място, което всъщност е и основната цел на нашите срещи - заговаряме непознати жени, което пък е друга тема, която няма да обсъждам сега.И докато си го чакам Галин, кротко си наблюдавам мераклиите за "Биг брадър 4" и си слушам един лек приятен хаус, който в комбинацията със сянката почти ме унася.Галин доста позакъсня, разменихме здрастита и поразпитахме тези които пазеха отвън на вратата как е хавата, абе нали знаете за спорта си поговорихме с хората.и Тогава се появи Иван Ангелов, онзи който всички оплюваха от Мюзик Айдъл.Отидох да се снимам с него, но той ми каза, че влиза да го изчакам.Да бе чакам го...И така тръгнахме да си обикаляме с Галин и да заоговаряме непознати девойки.Като цяло май повече си говорехме, не се бяхме виждали от доста време с него.Тъкмо слизахме от миста на влюбените когато Галин ми посочи две девойки и аз ги заговорих.Тръгна лафа със тях, смях простотии и тогава от някъде се появи въпросния Иван.Дойде при нас и сам ни заговори и каза пич хайде сега ще се снимаме.Щракнахме се и се заприказвахме.Иван беше със някаква девойка, на която така и не запомних името, но беше приятна.Естествено Галин я загради веднага, докато аз си лафих с Иван.Той предложи да седмем някъде да пием по уиски и ние приехме, що пък не...Оказа се свестен пич, макар и голям лигльо, зад фасадата си личеше че е интелигентен и хитър човек.Разказа хиляда и една глупости посмяхме се разменихме си телефоните и се раделихме като приятели.

И ето така един неделен следобед от определено лежерен, се превърна в нещо интересно, което може би от три седмици ме мързеше да допиша за вас.

No comments: