Thursday, September 25, 2008

49/ БТВ вече ме потресе

via Как не се

Преди минути завърши великото предаване "БТВ Репортерите", от което останах напълно потресен! Предаването беше свързано с проституцията и беше наречено "БГ плът".

Трудно ми е да опиша отвратителното чувство, което ме обзе след като БТВ буквално направи реклама на проституцията. Натрапчиви остават фразите как "това е свободен избор за всяка жена", "можеш да се откажеш по всяко време", "видях как изкарват 10 пъти повече пари от мен като главен редактор", "имам си постоянни клиенти, с които съм си свикнала", "виждах приятелките ми как си купуваха скъпи дрехи, а аз преди да стана проститутка не можех", "повечето момичета проститутки са образовани, доста са даже с висше образование", "вече големите пари се изкарват не само от недвижими имоти", и тн. Всичко беше представено във вид "животът на проститутката е прекрасен"...

Някаква дропла, която я изписаха като служител на "Здраве и социално развитие" успя да каже в ефир, че проституцията е нещо съвсем нормално и го е имало винаги - свободен избор на една жена е дали да стане проститутка. На някои жени едва ли не това им било в кръвта! БРАВО - точно на това му викам "социално развитие"!!!

Психолог обясни как исторически жената никой не я броял за социална единица и било нормално мъжа да я експлоатира. Това било нормално да се прехвърля и за днес при проститутките. Евала БТВ - сигурно "жената в кухнята" е казала демокрацията.


Аз и вие знаем какво е проституцията. Едно 15-16 годишно момиче дали знае? Простият, неграмотен човек знае ли? Какво цели да внуши в простолюдието БТВ?

Ето малко от сайта на БТВ. Самите те си плюят в лицата:

"Проституцията като свободен избор, начин на живот и масово явление – така показва Миролюба Бенатова актуалното в бизнеса с плът у нас. Ученички, студентки и продавачки си осигуряват бита от телефон до дрехи като регламентирано и свободно правят секс срещу натурални услуги."

Много ми се иска да видя утре въпросната superstar Миролюба Бенатова работеща на околовръсното, за да си изкара хляба с честен труд, а не с платени политически предавания!

2 comments:

Anonymous said...

не виждам с какво това първосигнално, псевдо-моралистично послание толкова привлече интереса ти, та чак да го сложиш тука

Bruce Wayne said...

дай малко шанс и на младите поколения де :D от такива постове се тръгва