Wednesday, July 11, 2007

Masters Of Disaster

via СЕКС



Чукаха ме, уважаеми дами и господа. Бях чукан, но и малтретиран, тормозен, обруган и унижен. Направиха си сексуално пиршество с мен. Нападаха ме през ноща и ме разкатаха - вкарваха си членовете в мен, смукаха ме и изпусхаха течността си, за да ме сърби. Не комари, вампири, дами и господа. Прибрах се към 12.30, в стаята ми – жегата беше надмогнала кислорода, отварям си прозореца и вратите да стане течение, изкъпвам се, лягам и се започва. Цяла нощ как секс мастъра ложето си брани от тези тирани – мастърс ъф дизастър. Ставах оцъклил се и чешещ се около 7 пъти, избих в люти битки чрез плескавици и хитроумни изчаквания, внезапни атаки и пришмугвания по фланга около 20 манафа, след което оскърбен и измъчен се самоизнасилих, за да заспя.

P.S. Илюстрацията е на празното ми легло с празни KAMASHEETRA чаршафи. Аз съм някъде около него и унищожавам с ръкопляскане.

No comments: