Wednesday, July 4, 2007

Татко, искам на кино!

via Muro

Междувременно вчерашното алергично издуване на муцуната придоби някак по-неприятни измерения (изду ми се горната устна и заприличах на мрачен, изрусен заек), заради което към обяд отидох на лекар, боцнаха ми една инжекция почти отзад, обнадежден от тази процедура минах през офиса и си взех лаптопа, уж да си работя вкъщи, след си дойдох, полегнах си и като цяло следобяда го изкарах така - в дрямка и филми. Сега се чувствам по-добре, физиономията ми също се завърна частично към обичайната си красота (още една такава инжекция и ще заприличам на Брад Пит, сигурен съм (или пък ще заприличам на Джак Никълсън в ролята на Джокър, човек никога не може да бъде съвсем сигурен с инжекциите). Иначе, кво да ти кажа, оздравявам уж. Вчера (оздравявайки) сънувах, че съм Хари Потър и разхождам приятелите си с една открита кола някъде из задънената част на Щатите, беше нощ, обикаляхме по бензиностанциите, за да открием лекарство, което да е съвместимо с другите неща, които съм пил, за да не се получи още една алергична реакция. Или може би бях отровен и търсех антидот, не съм сигурен.

Стискай палци утре да ставам за консумация и да ходя да си бачкам, че ще изперкам от седене вкъщи.

No comments: