Thursday, November 6, 2008

29/ Ники шефа: Ако мацките се кефеха на стихотворения сигурно щех да съм поет, бали му майката

via еленко

Шефа бе така добър да отговори в рамките на един ден, за което съм му благодарен. Ето и нередактираните отговори на нашето импровизирано интервю.

***

Би ли се представил? Защо?

Бих се представил, да. Щото няма значение дали ще се представя или няма да се представя.

Защо се казваш шефа? Как би коментирал, че прякорът в интернет обикновено е това, към което собственика му се стреми да бъде?

Казвам се Ники бе батко, шефа не ми е името. Ми щото така ми викат по цял ден. Не се стремя да бъда шеф, щото съм шеф такъв ми е поста.

Какво е общото между покера, жените и колите?
Парите са общото батко. За първото и второто ти трябва и акъл, щото всичко в тоя живот е игра - ако ти контролираш положението ще спечелиш и ще ти е кеф - а ако не се усетиш как някой те е блъфирал те изхвърлят от играта и си сам, загубил всичко с което си влязъл. Покерът е готина игра, щото на масата играеш не с карти срещу карти като при белота, а със своята личност срещу другите личности. Ако си страхливец и лайно - на масата ще ти проличи веднага, ако си глупав, прибързан или нахакан - пак ще ти проличи. За 1 час покер можеш да научиш повече за хората около теб, отколкото за 1 година съвместен живот с тях, вярвай ми. При жените как да ти кажа - пак за пари ще става въпрос. Всяка жена търси пари, въпросът е да се спреш на толкова готина, че да ти е кеф да пръскаш пари по нея, а колкото е по-готина - толкова повече пари ще ти трябват. За тва сега по баловете всички сме луднали - щото ученичките още не са научени на пари, ама и тва ще стане. За колите не те разбрах кво да ти кажа - ми 4 колелета за да се придвижваш удобно - нищо повече. Вече колкото по-готина е колата толкова повече ти е кеф да се возиш, а и мацките ти се кефят повече, щото аз вече не познавам такива, които да ги возиш на трамвай и да стават за нещо. Може да ми кажеш са че тва е тъпо ама аз това съм видял, намери ми остро и ще ти го призная. Всичките вече искат да храниш с патици, каперси и рукола, кога станаха модерни тия работи не разбрах - ония ден ми се намръщиха на печено пиле ?!? Какво му е на печеното пиле с червено вино, кажи ми? Аз ще ти кажа - може да си го купи от магазина сама и не го иска като е с мен - иска заек, сърна. Селско е. Просто може да си най-големия физик, поет или добър по душа ама ако пътуваш с маршрутката няма как да ти върже некоя манекенка с дълги крака и големи цици, нали? А може да си ебаси тъпото копеле безмозъчно, ама едно 911 турбо веднага променя настроението на путките. Кажи ми са аз ли съм виновен или те? както се казва - като си в Рим, прави като римляните. Ако мацките се кефеха на стихотворения сигурно щех да съм поет, бали му майката. Ама мацката иска "туника" от В52! Батко аз туника не съм чувал кво е тва, ама я продават за 2 050 лева и е на Gianfranco Ferre. Заклевам ти се - некой измислил туниката, некой и сложил цена 2 бона и я продават на витошка!!! Кажи ми ако съм държавен служител колко години да работя за тоя парцал? Ония ден го купих и още не знам за кво точно служи ама наистина прилича на парцал - нито е рокля, нито шал - тва честно ли е, ама такъв е живота - искаш-даваш. Туника батко - баба й едно време само с туники за 2 бона е ходила! Чакай че пак се присетих и се нервирах...

Коя е най-изгодната и прилична кола (марка, модел, година на производство) до 5000 лева? 10 000 лева? А до 20 000? А до 30 000?
С тия 5-10 бона се пошегува, нали? Няма такава каручка. Ако нямаш пари се вози на тролеи.
по принцип за коли много мога да ти говоря щото с това се занимавам. Само че с малко по-скъпи коли, тия цени дето си ги дал не мога да ти помогна. А и зависи човек какво търси, как да ти отговоря така? Кажи какво търсиш? Лимузина ли спортна кола ли, нещо друго? Щото толкова оферти мога да ти предложа че не можеш да си представиш. Питай ме по-конкретно, ама за по-скъпи модели, щото с евтини никой не се занимава почти - там няма печалба. Направо ходи по автокъщите. Ама както любо пенев казва "тия на терена с номера под 8 не се броят за футболисти", така и аз ще ти кажа "тия коли под 200 коня не ги броя за автомобили".

Кой е любимия ти бизнесмен с прякор? Защо?
Тука нещо се ебаваш май а? Тия с прякорите не са никакви бизнесмени, аз също не съм бизнесмен за да ти кажа. Бизнесмен е друго.
Ама ако сериозно ме питаш - Warren Buffett и Richard Branson, примерно - те правят нещо смислено. В България няма такива. Най се доближават Краси Гергов, Васил Божков сигурно, Ники Бинев. Абе тъп въпрос, те не са ми любими хич даже.

Кое е любимото ти заведение в София? Защо?

Нямам такова, питай ме за някое в Монако, което да не ми е любимо. в петък заминавам и нямам търпение, там ще съм за формулата с едни българи. Ходил съм навсякъде. Едно време ходих в БИАД и не ме е срам, щото всички там ходеха, сега често съм в Sin City, ама вече не е като едно време. И в Червило ходя, ама там стана детска градина и няма ВИП сепарета. Иначе с повечето управители се знаем - където искам, там ходя. Мацките сега много на Ялта се кефят, нали идват разни гости DJ-и кани Краси, ама го препълват заведението и дразни. В Планет ходим с приятели през ден, отвънка на Неро често, що питаш? - мен ако ме питаш навсякъде е едно и също - избираш си путка за ебане, къв е смисъла то вече никой не се забавлява а ходи или да се покаже или да се сбие. По-добре в някой стриптийз клуб да седнеш.

Как пиеш кафето си?

Кафе батко не пия и никога не съм пил. Зле влияе на нервите ми. Една ябълка е по-добре.
Иначе пия само уиски - Lagavulin или Green Label, където ги има. Падам си по single malt.

Кой е любимия ти форум? С какво ти е полезен? А медиа?

Нямам любим форум, ако за интернет форум ме питаш. гледам бтв, фешън тв тва е.

Нещо, което искаш всички да знаят за теб?

нищо не искам да знам бе батко да не съм няква звезда - ти все едно че фолк певица интервюираш. пък и с нищо не съм по-интересен, казах ти - аз съм като всички останали, нямам с кво да се похваля. ся да почна да се фукам къде съм бил, коя съм ебал ли? ква кола карам, къде живея - тъпо. не искам а и тва надали някой го интересува. щото много се дразня някой тъпак като ме види и почва да си прави погрешни изводи за мене - не ме познава ама си вика - тоя е гаден, щото има кинти и кара скъпа кола - сигурно се занимава с незаконни неща и т.н. много се дразня ама сигурно има защо така да реагират хората, не ги виня, просто се дразня понякога, щото дори не знаят къв е случая а вече си разсъждават. Ама и аз да живеех с 300 лева на месец и аз щях да съм озлобен към тия дето ги пръскат за една почерпка на бара. Хората не се радват на чуждото щастие, а завиждат и ти желаят лошото - то всъщност и кво щастие могат да са парите - днеска ги имаш - утре ги нямаш... И много се дразня като кажат - този е богат. Защото богати материално в България са 4-5 човека сигурно най-много, другите просто имат възможности - нормални за Дюселдорф или Кан, примерно.

Кога разбра за този сайт?

ми нали се рекламираше в арената аз там съм нонстоп и писаха за тебе и се зачетох а ти пускаш тарикатски работи в тоя твоя сайт и някой път има разни тъпи смешки. а аз по цял ден нямам кво да правя и ако не си тегля нещо да гледам чета такива сайтове със смешки.

Има ли стереотип за софийския начин на живот? Кой мислиш, че го е създал?

И ти кви думи ползваш да се правиш на интелигентен. Де да знам бе батка - аз за себе си само мога да кажа - изкарвам кинти благодарение на нашите, които ми дадоха силен старт - работя ама не така, както другите работят с работно време и с офиси, ама пък изкарвам добри пари поне за БГ. Гледам да се забавлявам за да не скучая - това е. Мен ако питаш бих живял в Цюрих или Дубай примерно - мани я тая София - тука сме 100 човека и отдавна се знаем - то е като на село. Аз съм роден и съм израстнал тук ама вече ми е яко тъпо, бих се преместил.

Много хора смятат, че аз съм те измислил? Смешно а?

В къв смисъл че си ме измислил?
Ми прати ги некой път при мене ама не ща да се занимавам са ако е нещо сериозно може, иначе некоя вечер може да се видиме с тебе да те черпа по едно за тия смешките дето ги пишеш ти си пич.

No comments: