Saturday, November 22, 2008

20/ Кмет съквартирант

via Блог високо, цар далеко

Имах много странен сън тази сутрин. Сънувах, че се пренасям на квартира и апартаментът е някаква странна компилация между последните 3 различни 3-стайни апартамента, в които съм живял. @ от тях в Овча Купел и един в Люлин.
Съквартирантите ми бяха пак компилация от старите ми съквартиранти - Емо и Чарли, с които съм живял в Овча Купел и брат ми и гаджето му, с които живеехме в Люлин.
Та сънувам аз, че сме тия хора и започваме да се подреждаме кой в коя стая да спи. Аз като цяло предпочитам да съм сам в стая. Егоист. Социопат. Какъвто и да съм.
По едно време вратата на хола се отваря и влиза Бойко Борисов:
"Здравейте".
Аз се чудя кво става и питам останалите кво прави Бате Бойко при нас?
Едният от тях ми отговаря:
"Оня, лудият, е пуснал обява за съквартиранти и Бате Бойко също си е търсил квартира, така е дошъл при нас".
А оня лудият е бил наш общ приятел, за който не се сещам, уж всички го познават. Той е пуснал обява за апартамента, той е търсил и намерил апартамента, той е намерил и Бойко за съквартирант, след което е умрял. Затова и не е сред нас, да се разпределяме по стаите.
Бате Бойко си отива в стаята и си я заплюва.
"Ясно, ще трябва ние тримата да сме в хола, а брат ми с гаджето си в другата спалня."
Ще бъде ебаси и свинщината в тоя апартамент. Нещо средно между студентско общежитие, казарма и кочина.
След малко Бате Бойко идва пак в хола и казва:
"Момчета, в моята стая има място за още един човек: Който иска може да дойде."
Всички страхливо мълчим. Всички страхливо продължаваме да мълчим. Част от секундата мълчание изглежда като минута мълчание в чест на геройски загиналите. Накрая аз се престрашавам:
"Айде, де, айде, че да не посочваме".
Никаква реакция от останалите...
"Е, добре. Аз ще дойда", казах аз и започнах да си събирам багажа, за да живея с новия си съквартирант.

Странен сън, нали? Поне е с Бойко Борисов. Можеше съквартирант да ми е и Нюки Василев - Малкия Мук.

Господин Борисов, ако четете този блог пост, моля да имате предвид моята кандидатура за министерски пост, когато ГЕРБ спечели изборите.
Аз обещавам следващата или по-следващата седмица да си подам молбата за членство в ГЕРБ.

No comments: