Friday, November 21, 2008

21/ emPAYNER state music !


"Модерното" хора требе да спрат да си правят погрешни изводи за чалгийцата. Много често ми се случва сред нови хора да се заговорим за мюзик и типа предпочитания и аз като кажа, че слушам "ча-ча" и обикновенно ми се отговоря с "Оле боже", "Не ти отива т'ва", "Ни приличаш на такъв". А на какъв ли приличам, аааа ? Как може хората, да ненавиждат чалгата и да говорят само простотии за нея, без дори да я разбират. Не смея да твърдя, че няма пълни селяндури слушащи чалга. Дори и аз понякога се държа като бруталния селянин. Но просто така разпускам от сивото ежедневие. Познавам адски интелигентни хора със по няколко образования (някъде му казват ВИШУ), които слушат чалга и не мисля , че те са някакси по долни от другите. Музиката е забавление и не трябва по нея да съдим кой какъв е и кой колко има в главата (или в гащите). Жал ми е за хората които са тесногръди... Така че драги ми алтернативчета, драги ми хейтъри, скъпи мои ограничени - не бъдете комплексари и опитайте да слушате всякаква музика . А ако не желаете, просто спрете да обръщате внимание на тази така "просташка" музика и си слушайте каквото пожелаете.
Айде със здраве и не забравяйте: Чатла патла кайнанъ! :)

2 comments:

Anonymous said...

кайнана всъност беше готина песен. жалко че рейхан загина...

Светослав Трайков - Слави said...

Загина ли ? Хм... незнаех... сега ще се поздравя с тази песенка ! :)