Wednesday, October 8, 2008

43/ И на вас да ви еба майката

via Георги зеления

Като съм отворил дума за банки, забравих да се "похваля", че след доста псуване и два пъти редене на опашка в КАТ - Пазарджик си взех талона след като бях наказан с "20 лв. глоба (без право на обжалване) и отнемане на три точки" (бяха забравили да споменат двете ходения до Пз и деветте месеца чакане. Само ходенията са ми загубили два дни и ~100 лв., ей това вече е наказание).

За да си платя тези 20 лв. трябва разбира се да отида в удобно сложения в сградата на КАТ банков офис. Влизам вътре, редя се на опашката и казвам, че имам да плащам 20 лв. глоба. Лелката любезно ми отвръща "дайте наказателното постановление господине и си пригответе 24 лв.".

Не е нужно да си много светнат, за да видиш веднага как ти го вкарват четвъртит с четири лева такса, за нещо, което струва 80 ст. Понеже очаквах подобна селяния, подготвен съм за война и съм толкова нервен та чак мълнии ми изкачат от очите, обаче с най-любезен глас казвам "искам да платя по банков път от моята сметка във вашата банка".

Оная както и очаквах се опули и след кратък размисъл вика "ама те искат глобите да се внасят на ръка".

Естествено аз това и чакам, за да започна караницата. "Как така? Глобата си е глоба, ето тук пише банкови сметки където да я платя, вие ще ми кажете, че трябва да я плащам в брой! Че и четири лева такса за превод. Парите са си пари, клиент съм на вашата банка и искам да преведа сумата, която е нужна от сметката си".

Лелята видя, че няма да се разбере с мен и в последен напън да ме откаже, вика "ама ще трябва да попълните вносна бележка". Давай я, ще я попълня.

Попълних си бележката отстрани, за да не бавя хората, цъкнах в поленцето такси "за сметка на получателя", удариха ми по един печат на вносната бележка и това беше.

В крайна сметка боли ма кура за четирите лева ама защо ще цакат хората с топла бира? С цялото упражнение по писането на вносната бележка набутах педалите от КАТ с 80 ст. за превода и пропуснах да нахраня банката с четири кинта без да ги е заслужила.

Ало, КАТ ли е? Не, ние сме банката. И на *ВАС* да ви еба майката.

Ще трябва да пия някой нимидримин след седмица като трябва да си сменям книжката от пазарджишка на софийска, че да не лежа някой... Чувам, че в КАТ София са още по-големи дебили, ако това изобщо е възможно.

No comments: