Friday, July 25, 2008

89/ Въпроси от първостепенна влажност



via sex

Имам важни въпроси по-долу. Някакви отговори да ви се намират?

Защо си против гейовете? - попитах аз мой колега, иначе кадърен младеж - "Просто ги мразя и искам да ги пребия" - отговори съскащо той.

После гледах по телевизията как наистина, по време на гей парада в събота, гейове биват бити. Също така заплашвани и замеряни с коктейл Молотов.

Слушах и интервюта с националисти-ксенофоби. А ето какво е ксенофобия - (от гръцки: ξένος – 'непознат, чужденец' и φόβος – 'боязън, страх') обозначава всяка постоянна, ирационална или прекомерна ненавист или страх към чужденци или непознати, не обезателно оформена, поощрявана, търпима или стимулирана от властта. Ксенофобията въплъщава вярването, правилно или не, че човек стои пред нещо чуждо.

Имам към вас няколко сериозни логически задачи за домашно:

Ако всички гейове са хора, а всички хора имат права, следователно гейовете имат ли права?

Ако Леонардо Да Винчи е бил гей, а Милена Чакръкчиева се ожени 12 пъти - кой е по-стойностен човек?

Ако всички, които парадират ме дразнят, а аз бия тези които ме дразнят и отида, и набия един гей, който парадира, ще отида ли да набия и някоя мутра, която парадира или ще си остана едно дръгливо, скапано и пръдливо животно?

Ако аз съм гей и с моята половинка искаме да имаме дете, което да разхождаме в парка и това са наши права, но обществото, в което живея не одобрява тези мои права - трябва ли да имам дете и да го разхождам в парка?

Ако аз съм прав, а всички останали не са прави, трябва ли да принуждавам останалите да се съгласят с правотата ми?

И ако повечето хора слушат чалга, а аз слушам само Creep Pervert - кой от нас е скапаняк?

И ако всички са канибали, само аз не съм - мога ли да ги науча да не ядат човешко?

Ако всеки може да си прави каквото си поиска без да пречи на другите - то аз боклук ли съм, ако преча на другите?

И пак - ако Леонардо Да Винчи е бил гей, а Милена Чакръкчиева се ожени 12 пъти - кой е по-стойностен човек?

А!!!!!!!!!!!?????????????

No comments: