Wednesday, June 18, 2008

105/ "Въй ,ма не ми приличаш на такъв ! "

via Мноо Лют

Всички селяни слушат чалга. Чалгата я слушат само селяните.

Това са 2 мита ,които трябва да бъдат разбити. "Модерните" хора трябва да спрат да си правят погрешни изводи за чалгата. Днес на работа споделих, че слушам чалга пред една колежка(може би най-нелицеприятната жена,която познавам) Та тя ми каза"Въй ,ма не ми приличаш на такъв!". Ало ,на какъв приличам бе ? Как може някакви ужасно изглеждащи хора, които сигурно не слушат и музика , а ако го правят това ще е някъв стил, дето само те си знаят.. Същите тези хора, да ненавиждат чалгата и да говорят само простотии за нея. Не смея да твърдя, че няма пълни селяни слушащи чалга. Дори и аз понякога се държа като бруталния селянин. Но просто така разпускам от сивото ежедневие. Познавам адски интелигентни хора, които слушат чалга и не мисля , че те някакси по долни от другите. Музиката е забавление и не трябва по нея да съдим кой какъв е и кой колко има в главата. Днес си замълчах пред тази видна Пловдивска гражданка , защото просто ми беше жал за нея.. Лошото е , че тя е една от многото хора мислещи по този начин. Драги ми хейтъри , не бъдете комплексари и опитайте да слушате всякаква музика. А ако не желаете, просто спрете да обръщате внимание на тази така "просташка" музика и си слушайте каквото пожелаете. Айде със здраве !

No comments: