Monday, December 24, 2007

Убий баба си

via Fuck the norm

старите хора ми пречат,реших,че е добра идея да ги убием

първо,дразнят логиката ми - не мога да открия смисъл за съществуването им
на пръв поглед само ядат,спят и чакат да се преселят в един по-добър свят,където магданозът е по-евтин
на втори поглед се оказва,че освен това пълнят болниците,натоварват бюджета и гледат One Tree Hill на компютъра на внука

второ,дразнят ме просто така,попринцип
много е гот да се придвижваш в автобус,пълен с баби,които не знаят защо и накъде са тръгнали
оня ден,понеже съм добър човек,помогнах на една хубавица с две патерици,да се качи в и без това пълния трамвай
внучето явно е забравило да дръпне последния епизод,та жената решила да се поразходи

обръщам се към всички баби,които четат тука - легендите,че на другия край на града киселото мляко е с две стотинки по-евтино не са верни
разбира се,нищо не ви пречи да отидете и да проверите,тъй като така или иначе няма какво да правите по цял ден,пък и картите ви за транспорта са по-евтини

и тъй,в главата ми се оформи един прост,но ефективен план как да се справим с този проблем

клада

методът е изпитан - действа
пък и ще съберем туристи от цял свят,вече виждам рекламните плакати - "Посетете България,станете свидетел на уникалната гледка на хиляди пенсионери,горящи накуп"

парите,които иначе даваме,за да поддържаме безполезните им животи,спокойно могат да бъдат дадени на мен

убий баба си - какъв по-добър начин да й се отблагодариш за всичките мекици и пуловери,от това да й попречиш да ме дразни?

No comments: