Wednesday, December 19, 2007

Защо обичам Петър Димитров

via Петров

Петър Димитров е любимият ми политик, защото всеки път като си отвори устата, говори глупости(не го обсъждам тук, защото по принцип не искам да те занимавам с кретении). Но какво става днес - чета си аз любимия “Стандарт”(тази славна медия, популярна със заглавията си от рода”мечки въртяха гюбеци на полицаи 7 часа”) и на първа страница изпрскано поредното изказване на г-н Димитров. Победа, победа, другари; успяхме! От както червените били на власт, българите спестили 16млрд лв., а депозитите нараснали с 55%. И след този невероятен извод изтипосан и премиерът Станишев: “Ако управляващата партия беше друга, сигурно щеше да се перчи като петел”. Има и още. ”Като слушам критиките на опозицията, имам чувството, че съм сбъркал държавата”, добавя гордия Димитров. Димитров, като те слушам, имам чувството, че аз съм сбъркал държавата. Изумително е просто как някой може да продължава да ръси бисер след бисер и да стои начело на икономиката. Хора, абе тоя вече си има собствена секция с цитати в Уикипедия, бе! Тоя е същия, където твърдеше, че през есента имало дефлация, щото разни стоки поевтинели, ама после щяло да има инфлация, щото българите правели компоти и туршии.

О, Музо, възпей… абе какво ще възпяваш; Ахил седи някъде по кръчмите и си чопли петата.

No comments: