Monday, February 4, 2008

146/ кой друг

via Секс



Имам една чудесна новина за теб! И тя е:

ВЕЧЕ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ КОЙ СИ.

Защото винаги можеш да бъдеш някой друг.

Методите за това са много. Ще се спра на 2 основни.

Първият е online животът.

Колко от вас знаят с какво се занимавам през последните 6 месеца например извън този сайт? За повечето от вас аз съм просто човекът, който публикува всеки ден на това място. А ако ви кажа че всъщност съм жена, а този за когото се представям влиза в интернет само, за да ползва пощата си? Помислете върху това.



Вторият е изграждането на нова самоличност.


В offline средата. Където общувам с наличното си, реално тяло. Там също бих могъл да се преобразувам в някой друг. Бих могъл за сравнително кратък период, 6 месеца например, да си напазарувам нов нос, нови очи, нова кожа, нова коса, нови устни и пр. Мога да си купя нов секс – нов пол.

И да изглеждам по съвсем различен начин, от този, по който майка ми би ме познала. Изводът е един.

В света, в който всичко се купува и продава – ТИ МОЖЕШ ДА КУПИШ СЕБЕ СИ!


Очаквайте – утре, най-красноречивият пример за думите ми.

А сега, дами и господа, обещаният линк – чисто нов сайт от създателите на СЕКС.

No comments: