Monday, October 29, 2007

Peaches

via Her Dirty Little Secrets

в секретарските задължения ми се включват доста любопитни неща!
освен вдигането на телефона, правенето на кафе, поливането на цветята, писането/четенето на мейли, писането на складови разписки/фактури/etc., ровенето по папки за цени, грамажи, цветове, поливането на цветята, чистенето с прахосмукачката, ми се налага и да успокоявам изнервени клиенти и шефове, да разведрявам обстановката с глупава шега, да успокоявам хората с "всичко ще бъде наред!" (yeah, right), да ми ядат от ябълките, да се завирам по прахоляците и да търся забравени от боговете кабели, да поправям офис техниката, за да ми кажат на края "не можеш да си тръгнеш още (отдавна минаваше 5), напиши мейл на този, този и този. а! и утре ще правиш кафето и на колегите от съседния офис!"

но има неща, които любезно компенсират!
едното инжинерче е изключително симпатично
уф, но днес замина на някакъв обект за 10тина дни =/
обаче за 9те реплики, които съм разменила с него разбрах, че разградският му произход е оказал осезателно влияние върху... речника му :) едвам се сдържах да не му направя забележка. ей така, по навик!
ужасно прекрасен! усмивката...
хаха
поне имам стимул да ходя на работа!
няма да могат да се отърват от мен!

според диан съм пристрастена към icq - не си прав!
по-скоро съм пристрастена към дразненето на теб отвреме на време! lolz!
пък ти се дразниш толкова чаровно!

уф.. колко ме дразнят позьори, които се перчат с качествата на приятелките си.
някак комплексарско ми седи - глей кого чукам. завиждай ми. аз съм готин

No comments: