Friday, August 17, 2007

Слави и Батман

Via Чушкопек

Последните две седмици се занимавах предимно с мен. Спах, играх билярд, спортувах и не пракалявах с пиенето и пушенето, на което след триседмична борба поддадох. До голяма степен бях също отрязан от България в темерудско нечетене на медиапул (дано си набавят поне един редактор някой ден, амин!) Днес решително погледнах във vbox7 какво вероятно вълнува по-простата част от българите и ме побиха тръпки.

Слави е пуснал нова песен. В "Нещо лично" се, условно казано, пее за любов май. Текста така и не чух, от заглавието и изпълнението ми се стори ясно, че става дума за нещо като обречена любов. Порази ме клипът. Слави, приел имиджа на Бат Бойко - черни очила, черни дрехи, черно-бял клип, вечерно време, подкрепен от тъмно-облечени хора, пее с компютърно-подправен глас тип Шер 2001ва, малко след Титаник струва ми се. Цецо с Бон Джоуви китари. Според Насето това момче много може на китарата, но така да се продаде...

Помислих си, че щом самопровъзгласилият се народнен глас ползва чужд имидж, а именно на черен влиятелен корав мъжкар, значи все пак този мит добре се продава. А това засилва вероятността да подам молба за политическо убежище в Германия, вероятността, че един Батман може да стане български премиер! Естествено сигналите от медиапул са съответно песимистични - демократи няма, либералите или са продажни, или турци, или и двете, а социалистите са путки. Нужен е нов цар. А ако прилича на Брус Уилис - още по-добре. Гледах Умирай трудно 4.0 - Джон МакЛейн е много убедителен, деба!

В пристъп на алтернативност чух какво казва вокс попули две: Ъпсурт са пуснали (май вече от месеци...) трета песен със същата музика като "Три в едно" и "Колега". Пълна безизходица!

No comments: