Thursday, May 24, 2007

Подстриган

via Чудя се защо

Напоследък няколко пъти си наемахме вила за парти или пък отивахме на някои на вилата да правим парти. Парти, буги, купон и фиеста, а рано рано сутринта по леглата. Едни спят, други мислят простотии. Получавах критика от приятели и познати за прическата си. Заплахите зачестяваха и не можех да спа спокойно. Особено в стая с луди глави. Е тия дето мислят простотии се опитваха да ме подстрижат. Докато спя.

Единия път се събудих на косъм и в просъница видях ножицата. Колежките в университета също почнаха да ме отбягват. Абе не ме отбягваха, ама вместо здрасти ми задаваха въпрос "Кога ще се пострижеш?". Мамка му, а аз имах такова желание за дълга коса. Ама не съм метъл, пък растите не са за мен, 'щото съм мързелив. Е вече ще спят спокойно, пак съм null level, което ме подсеща, че идва лято, чооовееееееек! Траката към 18 часа, anyone?

No comments: