Thursday, May 24, 2007

Saturday, January 14, 2006

Via ph0enixbird

Бях щастлив. Приятелката ми и аз се виждахме от повече от година, така че решихме да се оженим. Родителите ми ни помогнаха по всякакъв начин, приятелите ми ме окуражиха, а приятелката ми? Тя беше мечта! Имаше само едно нещо което ме притесняваше, наистина не-малко, и това нещо беше нейната малка сестра. Моята хипотетична балдъза беше на 20 години, носеше тесни къси полички, и ниско изрязани блузи. Тя често се навеждаше когато съм около нея и имах доста приятно гледки към нейното бельо. Просто бях сигурен, че е нарочно. Тя никога не го правеше пред някой друг. Един ден малката сестра ми се обади и ме помоли да намина през тях да проеря поканите за сватбата. Тя беше сама когато пристигнах. Тя прошепна в ухото ми, че скоро ще съм женен, а тя има чувства и желания към мен, които не може да преодолее, а и всъщност не иска да преодолее. Каза ми че иска да прави любов с мен, само 1 път преди да се оженя и да посветя живота си изцяло на сестра и. Бях в пълен шок и не можех да кажа и дума. Тя каза : " Отивам горе, в спалнята ми и ако ти си съгласен с това, просто ела горе и ме вземи. " Бях като зашеметен. Стоях замръзнал в шок и я гледах как се качва нагоре по стълбите. Когато стигна до края, тя свали гащичките си и ги хвърли надолу към мен. Стоях за момент там, после се обърнах и тръгнах право към входната врата. Отворих вратата и излезнах от къщата. Тръгнах право към колата си. Моят бъдещ тъст стоеше там. Със сълзи на очи той ме прегърна и каза : " Толкова сме щастливи, че премина нашият малък тест. Не можем да си пожелаем по-добър мъж за дъщеря ни ! Добре дошъл в семейството!

И изводът от тази история е :

Винаги дръж презервативите си в колата.

2 comments:

kim glowfish said...

О боже о боже, и след това сроди ли се с това лудо семейство?

wanderingnev said...

Това вярно ли е????