Tuesday, January 13, 2009

3/ Акция срещу пилеенето на време

via Linnah

Днешно време човечеството много се е загрижило за ресурсите - пестете тока, водата, намалете парното, рециклирайте и т.н. Като една своеобразна богата и отегчена Опра, която е била изпреварена в избора на ресурс (или както по-често се случва смъртоносна болест), аз реших да си заплюя времето и да bitch-вам за него. Как ми дойде тая гениална идея ли? Еми ето сега ще ви кажа.

Бях на зъболекар днес (нямам кариеси! ХА-ХА-ХА!!!) и докато чаках да остържат човека преди мен, съгреших отваряйки сложения до мен Космополитан. Пишеше какво да правим, ако ни сърбят зърната или са се вдлъбнали навътре и кои са 5-те начина да разберем: а) че връзката ни е кофти; б) как да бъдем кучка, но не прекалено; в) как да се предпазим от вируси и бременност (честно, мислех, че са я минали тая тема по-рано) и разни съвети за обличане, които тенденциозно пропуснах. Освен че цялото списание прилича на “relationships for dummies”, се замислих и как на мен изобщо не ми хрумва да проверявам регулярно дали зърната ми са се вдлъбнали. Ама изобщо. И защо така, ще попитате вие? Ами защото не се чудя какво да правя по цял ден.

Също от известно време си мисля за феминистките. Ехоооо, 21 век е, на никой не му пука вече! Ако се чувстваш дискриминирана на работа, то най-вероятно е, защото си яко тъпа или некадърна. Аз бачкам в сектор с малък брой жени и прекрасно се разбирам с колегите. Била съм дискриминирана единствено защото съм завършила психология, а не нещо IT-related ;) И то от Сименс, които са всеизвестни тъпаци. Също така трениром бокс и съм ходила в доста гнусни зали, където никой не ми е правил проблем и не ми се е подигравал задето съм от женски пол. Ама вие знаете ли, че може би просто ви е останало твърде много свободно време, за да се сетите за тея неща? Точно оня ден Зипи разправяше как чел в блога на някоя от феминистките колко възмутени били, че бебета от мъжки пол се продават на по-висока цена от тея от женски. Ужас!!!

Затова предлагам да създадем кампания срещу пилеенето на време, драги мои читатели! И ще бъдем също толкова досадни, колкото еколозите, феминистките и всички, които се изредиха да пишат за газта, сякаш с това променят нещо. Ще си имаме и някакво лого или ще си слагаме кръгчета пред името в icq или недайсибоже skype. Възнамерявам да пропагандираме полезни дейности като четене на недебилна литература, посещаване на образователни курсове, вършене на домакинска и друга работа, спортуване (фигура не се прави с диети, а със спорт, вие мързеливи тъпоумни плужеци), забрана на повечето блогове, на телевизията и булевардната публицистика…ъъъ ок, 90% от публицистиката, на стоенето по 4 часа на кафе и чуруликане за глупости и други безсмислени времегубещи дейности. Но спокойно, ще ви се падат по 2 часа на ден гледане на филми или сериали :) Без колежански комедии, разбира се.

О да, и понеже аз ценя времето си, ако мислите нещо да ме убеждавате в идеите на еколозите, феминистите или някоя друга паплач, мерсииии, но НЕ МИ ПУКА!

2 comments:

Bla said...

'Убаф пост. От сърце! :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.